Gratis frakt på ordre over kr 499.- 1-4 dagers levering Gratis bytte Pakken sendes innen 24 timer
51 96 44 99Mandag - Fredag 09.00 - 15.00
Ofte stilte spørsmål

1. Når kommer pakken min? Det avhenger av hvilket betalingsalternativ du har valgt. 1. A-post: 1-4 arb. dager. 2. Klarna: 1-6 arb. dager 3. Servicepakke: 3-7 arb. dager 4. Ekspress over natt: Innen klokken 09 dagen etterpå om du har bestillt før klokken 14.00 og du ikke har blitt opplyst om annet.

2. Hvordan vet jeg at min bestilling er registrert? Du skal ha fått en ordrebekreftelse, hvis ikke kontakt kundesenteret for å dobbeltsjekke.

3. Jeg har sendt i retur noen varer, har dere mottatt den? Du vil få en e-post når vi har behandlet din retur. Returtiden varierer alt etter hvor mye vårt retursenter har å gjøre. Vanlig behandlingstid er 5-10 arbeidsdager. Har du ikke fått e-post fra oss innen 16 dager etter at du sendte returen tilbake,bes du ta kontakt med vårt kundesenter.


4. Hva gjør jeg om jeg har mistet min Klarna faktura? Send en e-post til info@klarna.no og forklar situasjonen. De sender deg da en ny faktura


5. Hvorfor kan kan jeg ikke handle med Klarna som betalingsvalg? Når du velger Klarna så gjør de en automatisk kredittsjekk av deg. Kontakt Klarna på info@klarna.no hvis kjøpet ditt blir avvist. De kan også kontaktes på telefon: 21018991. Kundesenterets åpningstider er: mandag - fredag 8.00 - 17.00

6. Jeg har valgt Klarna konto og ønsker vanlig faktura. Fortvil ikke. Det eneste du trenger å gjøre er å kontakte Klarna på info@klarna.no De kan også kontaktes på telefon: 21018991. Kundesenterets åpningstider er: mandag - fredag 8.00 - 17.00

7. Jeg har mottatt brev fra Klarna som må signeres og sendes inn. Hva er dette? Dette må sendes inn for å kunne få mulighet til å delbetale din ordre. Om du ikke ønsker dette kontakter du Klarna på info@klarna.no De kan også kontaktes på telefon: 21 01 89 91. Kundesenterets åpningstider er: mandag - fredag 8.00 - 17.00

8. Hva er Klarna konto? Betalingsmåten for deg som selv vil velge hvor mye du betaler hver måned. Men Klarna konto er mer enn det! Bortsett fra at du alltid får hjem varene dine innen du betaler, samler du alle kjøpene dine på en konto. Dette gjelder også om du har handlet i flere forskjellige butikker via Klarna konto. Det betyr kun en faktura, uansett antall kjøp.
• Få alltid varen før du betaler
• Betal fra 95 kr/mån eller 1/24 av totalbeløpet
• Du trenger aldri å gi ut bankkort opplysninger
• Alle kjøpene dine samles på en konto og på en faktura
• Handle nå - betal i slutten av nestkommende måned
• En etableringsavgift på 45 kr, uansett antall kjøp
• Du kan når som helst betale hele beløpet med en gang.

9. Har dere varer som ikke synes i butikken? Nei, vi har kun varene du ser på nettsidene våre. Vi vet dessverre heller aldri om vi får inn varene igjen. Konseptet vårt er nettopp at vi kontinuerlig fornyer utvalget vårt. Derfor ønsker vi at du følger nøye med i vår butikk om nettopp ditt drømmeplagg dukker opp.

10. Returadresse: 

 Vår returadresse er: Motehus.no AS, Postboks 8, 4064 Stavanger.

11. 
Hva er kundeklubb og klubbpris?

Ved å melde deg inn i vår kundeklubb, vil du få tilsendt spennende tilbud og rabatter på  mail. Du vil også til enhver tid kunne kjøpe utvalgte varer i vår nettbutikk merket  med "klubbpris" til en veldig gunstig pris. Det er selvfølgelig helt gratis og  uforpliktende å være medlem i vår kundeklubb.

12. Hvordan melder jeg meg inn i kundeklubben?

For å melde deg inn i vår kundeklubb trykker du HER