1-4 dagers levering
Gratis bytte

Retur og bytte

RETUR - SLIK GJØR DU:

OBS! Har du en postnord returetikett skal du følge instruksjonene som du finne litt lengre nede på denne siden.

Instruksjoner for retur med Helthjem hjemlevering: 

1. Lim på den medfølgende returetiketten.
2. Skann inn QR-koden på returetiketten med ditt mobilkamera, eller gå til www.helthjem.no/returbestilling for å bestille opphenting. (Dersom det ikke er noen QR-kode på returetiketten skal du følge instruksjonene for neste returalternativ.)
3. Følg instruksjonene, skriv 5-sifret kode på returetiketten, og legg deretter pakken der du mottok den senest klokken 23:00.

Instruksjoner for retur med Helthjem utleveringssted:

1. Lim på den medfølgende returetiketten.
2. Returner returpakken til nærmeste innleveringssted. Søk etter nærmeste her link (https://helthjem.no/hentested)
3. Be om returkvittering ved retur på innleveringsstedet. 

Instruksjoner for retur med Postnord:

1. Lim på den medfølgende returetiketten.
2. Returner returpakken til nærmeste innleveringssted. Søk etter nærmeste her link (https://my.postnord.no/service-points?context=privat)
3. Be alltid om en returkvittering ved retur på innleveringsstedet. 

Retur belastes med et returgebyr på 69kr. Ved bytte er returen gratis. 

 

Har du ikke returetikett?:

1. Pakk returen godt inn. (Bruk gjerne embalasjen den kom i)

2. Dersom returseddel ikke lå med i pakken klikker du HER. Velg retur med returkode. Returkoden er MOTERET (alt med store bokstaver). Print returseddelen du får ut og fest denne godt til pakken. 

3. Lever pakken til nærmeste PostNord utleveringsted  (IKKE Posten Norge!)

 

BYTTE - SLIK GJØR DU

1. Fyll ut følgeseddelen som lå ved i pakken hvor det står “ØNSKER DU Å BYTTE?” Mottok du ingen følgeseddel, fylles et vanlig a4 ark ut med informasjon om hva du returnerer samt mail og telefon nummer.

Legg inn ny bestilling i nettbutikken på den varen du ønsker å bytte til, er størrelsen utsolgt i varen du hovedsaklig bestilte kan du bytte i annen vare og fortsatt få gratis retur. Når du har lagt inn den nye bestillingen skrives det nye ordrenummeret på følgeseddelen som du legger med i returen.


PS!
Da du legger inn en ny bestilling får du også en ny faktura du skal forholde deg til. Er varen du orginalt kjøpte dyrere nå? Da kontakter du oss pr mail : post@motehus.no eller på chat med ditt nye ordrenummer så redigerer vi prisen på din faktura eller tilbakefører differansen på beløpet. Er varen du ønsker å bytte til utsolgt? Da kan du selvsagt bytte i annen vare, dog kan prisen bli annerledes da du bytter i en annen vare enn hva du orginalt bestilte, men du får fortsatt benytte deg av vår gratis retur.  

Følger du denne veiledningen får du GRATIS bytte.

Retur av posten servicepakke.
Posten servicepakke er en ekstra betalt garranti fra kundens side for at pakken skal leveres til deres nærmeste postkontor og tilbakebetales ikke ved retur.

 

Hvis du ønsker å bruke annen forsendelsemetode enn vår returseddel gjøres det for egen regning og sikkerhet (utgifter ettergives ikke uavhenging av returårsak).

Det er kundens eget ansvar å fryse faktura hos Klarna for å unngå evt purregebyr!

Returadresse:

Motehus.no AS
Postboks 8
4068 Stavanger

Instagram